Helenan tukiryhmä

20.03.2019

Nyt jos koskaan!

Lapualla on menneiden edustakuntavaalien jälkeen harmiteltu sitä, ettei lapualaisen ehdokkaan läpimeno toteutunut. Puolueiden asettamat ehdokkaat ovat tehokkaasti jakaneet lapualaisten äänet niin, että Lapualta ei ole saatu omaa kansanedustajaa vuosikausiin. Alkupettymysten jälkeen keskusteluja onkin käyty eri yhteyksissä siitä, kuinka tärkeää tämän kokoisesta kaupungista olisi saada oma kansanedustaja. Useita toivomuksia on esitetty sellaisesta yhteisestä ehdokkaasta, joka kelpaisi yli puoluerajojen ja jonka taakse kaikkien olisi helppo mennä.

Nyt sellainen ehdokas on tarjolla, ei pelkästään meidän lapualaisten, vaan koko maakunnan ja vaalipiirin parhaaksi. Helena Lahtinen on pitkäaikainen, yhteistyökykyinen ja edustava asialinjan luottohenkilö, jonka ansioluettelo on vaikuttava sekä työelämässä että luottamustehtävissä. Helenalla on myös erittäin vahva asiantuntemus eduskuntavaalien ja tulevan vaalikauden kärkiteemasta sosiaali- ja terveydenhuollon uudistamisesta.

Vain yhdessä tekemällä asioita voidaan viedä eteenpäin. Tämän vuoksi Lapualla olisi nyt syytä kaivautua ylös puoluepoteroista. Meillä on tarjolla erinomainen lapualainen kansanedustajaehdokas yhteiseksi edustajaksemme. Kun yhteistä tahtoa riittää, niin Helena saadaan lapualaisilla äänillä jo läpi. Tätä tilaisuutta ei voi näissä vaaleissa jättää käyttämättä. Nyt jos koskaan lapualaisten on aika puhaltaa yhteen hiileen ja luotsata Helena Arkadianmäelle.

Helena Lahtisen tukiryhmä