Kokoomuksen Lapuan Kunnallisjärjestön ja Lapuan Kokoomuksen Syyskokoukset

19.11.2020

Kokoomuksen Lapuan Kunnallisjärjestön ja Lapuan Kokoomuksen syyskokoukset pidettiin Korva Kahvilassa to 19.11.2020 klo 18  alkaen ja esityslistoilla olivat sääntömääräiset asiat.

Kokoomuksen Lapuan Kunnallisjärjestön puheenjohtajaksi valittiin Kai Pöntinen ja muiksi hallituksen jäseniksi valittiin Simo Ikola (Lapuan Kokoomus), Tuija Vuori (Lapuan Kokoomus), Olli Lahdensuo (Lapuan Kokoomus), Matti Rinnankoski (Tiistenjoen Kokoomus), Juha Kattelus(Valtuustoryhmän edustaja, Lapuan Kokoomus), Jussi Vaahtoniemi (Valtuustoryhmän edustaja, Lapuan Kokoomus), Kari Nirha (Lapuan Kokoomus), Minna Haasio (Kokoomusnaiset), Lasse Rajala (Hellanmaan Kokoomus), Jaakko Kosola (Kokoomusnuoret) ja Veli Sipilä (Tiistenjoen Kokoomus).

Lapuan Kokoomuksen puheenjohtajaksi valittiin Hanna-Maria Kortesoja ja muut hallituksen jäsenet ovat Juha Kattelus, Marjo Lakso, Jussi Vaahtoniemi, Nuppu Unkuri, Simo Ikola, Olli Lahdensuo, Carita Liljamo, Kai Pöntinen ja Helena Lahtinen.

Toimintaan ollaan saatu mukaan uusia henkilöitä ja tulevaa suunnitellaan innolla. Ensi vuoden vaalivuosi tuo mukavaa vaihtelua arjen päätöksenteon rinnalle.